Harold Norse'la Konuşmalar

- Ben erkek değilim.

+ Biyolojik olarak erkeğim

- Aile geçindiremem, yeni şeyler alamam onlara.

+ Bok gibi param var artık, her bir siki alabilirim; ama tercih etmem.

- Sivilcelerim ve küçük bir de çüküm var.

+ Sivilcem yok, çüküm de küçük değil. 

- Ben erkek değilim.

+ Ben biyolojik ve seksüel olarak erkeğim. 

- Futbolu, boksu ve arabaları sevmem.

+ Futbolu bir zamanlar severdim, boksu bir zamanlar spor olarak yaptım. Arabaları hala daha sevmiyorum

- Duygularımı ifade etmeyi severim.

+ Duygularımı ancak gerçek arkadaşlarıma karşı ifade ederim. 

- Hatta kollarımı arkadaşımın boynuna dolamayı.

+ Gerçekse hissettiğim şey, gerçek arkadaşımın boynuna sarılırım

- Ben erkek değilim.

+ Ben erkeğim. 

- Bana verilen rolü oynamayacağım – Madison Avenue, Playboy’, Hollywood ve Oliver Cromwell’in yarattığı o rolü.

+ Bana verilen rolü uzunca zaman oynamadım, sonunda kişisel tatmin dışında bir bok elde edemedim.

- Televizyon bana nasıl davranacağımı söyleyemez.

+ Televizyon bana nasıl davranacağımı söyleyemez. 

- Ben erkek değilim.

+ Ben kadın değilim.

- Bir sincabı öldürdüğüm bün bir daha öldürmeyeceğime yemin ettim.

+ Hayatım boyunca hiçbir canlıyı isteyerek öldürmedim, öldürmeyeceğim yemine gerek yok. 

- Et yemeyi bıraktım.

+ Et yemeyi bırakmadım, oldukça mantıksız bir şey.

- Kan midemi bulandırır.

+ Kan midemi bulandırmaz ama rahatsız eder. 

- Çiçekleri severim.

+ Çiçekleri çok severim, papatya ve nilüfer vazgeçilmezimdir.

- Ben erkek değilim. Askere alınmaya karşı çıktığımdan hapse düştüm. 

+ Sike sike askere gittim, öyle kişisel felsefe, dünya görüşleri çok da önemli değil. 

- Gerçek erkekler beni dövüp bana ibne dediklerinde kavgaya karışmam. Şiddetten hoşlanmam.

+ Kimse bana ibne demedi, hayatım boyunca da kavgaya karışmadım. Şiddetten hoşlanmam. 

- Ben erkek değilim. Bir kadına tecavüz etmedim hiç. 

+ Bir kadına ya da canlıya tecavüz eden insan değildir, cinsiyeti önemli değil. 

- Siyahlardan nefret etmiyorum. Bayrak dalgalandığında duygusallaşmıyorum. Amerika’yı sevmem ya da terk etmem gerektiğini düşünmüyorum. Bunun gülünç bir şey olduğunu düşünüyorum.

+ Hiçbir zaman siyahlardan nefret etmedim. Bayrak dalgalandığında da duygusallaşmadım. Dünyanın hiçbir bölgesine kendimi ait hissetmedim. Lakin yaşadığım zamanda böyle bir şey gereklilik haline geldi. 

- Ben erkek değilim. Hiç frengi olmadım

+ Sadık biriyim, hiç frengi olmadım. 

- Ben erkek değilim. En sevdiğim dergi Playboy değil.

+ En sevdiğim dergilerin çoğu basılmadı. 

- Ben erkek değilim. Mutsuz olduğum zaman ağlarım.

+ Mutsuz olduğum zaman ağlarım, çoğunlukla çözüm ararım. 

- Ben erkek değilim. Kendimi kadınlardan üstün görmem.

+ Kendimi kimseden üstün görmüyorum. 

- Ben erkek değilim. Kasık-desteği giymiyorum.

+ Kasık desteğinin ne olduğunu bilmiyorum. 

- Ben erkek değilim. Şiir yazıyorum.

+ Hiç doğmamış kızıma şiirler yazdım. 

- Ben erkek değilim. Barış ve sevgi için meditasyon yapıyorum.

+ Meditasyonu  kendim için yapıyorum. 

- Ben erkek değilim. Seni yok etmek istemiyorum.

+ En güzel anlarımda bir şeyleri mahvetmek istiyorum.