Hannah! Ben hala bildiğin serseriyim

Hannah! 

Ben hala bildiğin serseriyim.

Alkol ve sigara hala hayatımda.

Kitaplar ve müzikler de...

Kırmızı balığım vardı ya o öldü.

 

Hannah! 

Ben hala bildiğin serseriyim.

Hala sarhoşken yazıyor,

Bir sonraki şişenin dibini gözlüyorum.

Çok sevdiğim daktilom vardı ya onu sattım.

 

Hannah! 

Ben hala bildiğin serseriyim.

Sabahları uyanamıyorum.

Geceleri uyuyamıyorum.

Yazdığım kitap vardı ya bitti

 

Hannah!

Ben hala bildiğin serseriyim.

Her sabah şampiyonların kahvaltısını yapıyorum.

Her gece dynsosla konuşuyorum.

Çektiğim film vardı ya bitti.


Hannah!

Ben hala bildiğin serseriyim.

Siyah beyaza çeviriyorum çektiğim fotoğrafları.

Isabella’yı anlatmıştım ya sana o gitti.

 

Hannah!

Ben hala bildiğin serseriyim.

Mektuplar yazıyorum sana ara ara,

Bilinmeyen ölçülerle bilinmeyen konuşmalar yapıyorum sana. 

 

Hannah!

Ben hala bildiğin serseri değilim. 

Yıllar geçti kızıl saçlarını görmeyeli.